دوست دارم عاشقانه
عشق من و تو
دل نوشته های من
درباره وبلاگ


آدم های ساده … ساده هم عاشق می شوند ساده صبوری می کنند ساده عشق می ورزند اما سخت دل می کنند و آن وقت که دل می کنند جان می دهند …

پيوندها
عروسک چت
تنهایی
-•● ت مثل تنھـــــــــایی ●•-
من قلب یخی نمیخواهم
بوسه عشق
بیقرار توأم و در دل تنگــــم گله هاست
تاریکی شب
مهدی
انتی لاو
غریبانه
دلتنگی M & S
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق من و تو و آدرس loveme-to.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 86
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 101
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 12269
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->


<-PollName->

<-PollItems->


نويسندگان
ترانه

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, :: 20:11 :: نويسنده : ترانه

من غنچه ها را دوست دارم
پروانه ها را دوست دارم
گنجشك كوچك را كه دارد شوق پرواز
با آن نگاه مهربانش دوست دارم
من ماه و خورشيد درخشان
بر پهنه ي اين آسمان را دوست دارم
من هر گل زيباي خوشبو
روييده در دشت و چمن را دوست دارم
من كهكشان را دوست دارم
رنگين كمان را دوست دارم
دريا و رقص موج جوشان
بر ساحل و بر ماسه ها را دوست دارم
من هر شهاب و هر ستاره
آن ابرهاي پاره پاره
رقصان ميان آسمان را دوست دارم
دنياي ما زيباست زيبا
من خالق دنياي زيبا
پروردگار مهربان را دوست دارم

 



نظرات شما عزیزان:

sadegh
ساعت15:21---29 بهمن 1391
کـــــــــاش میشد لحظه ها را حبس کرد

در کتاب زندگانی دست کرد

کــــــــــاش در تقدیر آدم دل نبود

عشــــق را در خانه اش منزل نبود

کـــــــاش چشمانم صـــــدایت میزدند

ساز غم هایم برایت میزدند

دل پر از اندوه جان فرسای توست

خوب میدانی دلم هم پای توست

فاصله گر قدرتش را پیش چشمانم کشید

وحشیانه از تنـت روح لطیفت را درید

گوش بسپارد به این نجوای دردآلود من

تو نخواهی رفت از روح و تن و از بود من

نور می خواند تو را سمت خدا

کــــــــاش میشد ابرها را کرد از باران جـــــــدا

گرچه این افسوس ها را رنگ نیست


negar
ساعت11:07---29 بهمن 1391
سلام ترانه جون.خیلی قشنگ بود شعرت. آپم بدو بیا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: